Oldalak

2013. július 23., kedd

5. fejezet: Régi ismerős (Ausztrália)

Sziasztok, megint csak egy rövid dolog az elejére. 
Az egyik barátnőm elkezdett blogot írni, szerintem tök jó, nézzétek meg ti is! 
A fiú csak nézett ránk. "Jesszus Linda, elment az eszed?"-akadt ki Alex. Linda kicsit megszeppent, de mindenki folytatta tovább a vádaskodást. "Én mondtam, hogy törvényellenes így vezetni! Alex, most mi fog történni?" "Hogy mi történne? Természetesen megkapják a büntetésüket." A nagy felhajtásban észre se vettük, hogy a fiú már Lindát nézi az ablaknak támaszkodva. Így közelebbről még helyesebb feje van..."Ömm, elnézést... izé, mi európaiak vagyunk, és nem tudjuk, mi itt a dörgés."-Linda továbbra is próbált jó pofizni. A fiú meg csak komoran nézett. Aztán valamiért kitört belőle a nevetés.Még mindig szakadva feltolta a napszemcsiét a fejére és Alexra nézett. "Szia Alex, nem is tudtam, hogy itthon vagy." Mi értetlenül Alexra néztünk. Ő kiugrott a kocsiból, és a fiúnak rontott, neki tolta egy út menti fának, és hevesen magyarázni kezdett. Mi nem hallottunk sokat, csak néhány foszlányt, mint pölö a "Mégis mit hittél?" "Ezt meg mégis hogy képzelted?" "Eltűnsz aztán hirtelen felbukkansz?"stb. A fiú rezzenéstelen arccal tűrte Alex dühkitörését, mi pedig döbbenten figyeltük. Amikor Alex végre lenyugodott, visszapattant a kocsiba, a fiú meg megint Linda ablakában kötött ki. Mosolyogva magyarázni kezdett. "Bocsi lányok, nem akartam rátok ijeszteni, csak felismertem Alexék kocsiját, és üdvözölni szerettem volna. Az általánosban padtársak voltunk."-itt egy kis szünetet tartott, majd folytatta-"Csak hazafelé mentem lepakolni a cuccomat, aztán meg indultam volna egy nyugati partyba."-nem tudta befejezni, mert Linda félbeszakította. "De jó, mi is épp oda tartunk, de nem nagyon tudjuk az utat." Alex dühösen ránézett, mire Linda visszafogta magát. "Ha gondoljátok, mutatom az utat lányok!" Alex gyorsan elhárította a fiút. "Köszönjük Kyle, de én is tudom az utat oda felé."-a végére még vágott egy eléggé erőltetett vigyort, aztán előre meredt. "Indíts, Linda indíts!"- utasított a fogai közt. Linda nem habozott, de azért még elköszönt a fiútól. Én is gyorsan letekertem az ablakot, és a kocsiból mindenki egyszerre még mondott egy "Szia Kyle!"-t. Először a kocsi csak felverte a port, aztán nagy nehezen elindult. Kyle még integetett egy kicsit, aztán beült a kocsijába.
"Szerintem ari volt."-szólalt meg kis idő múlva Linda. "Ari, pff. Csak egy töketlen, bunkó paraszt." "Volt 8.-ban."-Linda nem hagyta befejezni Alexet. "Nyáron sokat változhatott. Így elsőre nem felelt meg a leírásodnak." "Jajj bocs, a képmutató jelzőt kihagytam!" "Na most fogd be, te szinonimaszótár!"-Linda mosolygott, és barátilag ököllel beleütött a vállába és ránézett. Alex még dühös volt, de Linda állta a tekintetét, és talán tovább a kelleténél. Emili sikítása vetett véget a szemezésnek. "Jézus Linda!" Linda előre kapta a fejét, és próbált kormányozni, de a kanyarban kisiklott...

2 megjegyzés:

  1. Itt abbahagyni??? Ez komoly??? Vigyázz, drága, tudom hol laksz. :D am kösz a reklámot, nagyon cunci vagy. ^_^ mikor rakod fel az új részt?:) na jó most adtam egy kérdést, de itt a válasz is : holnap. Ennyi voltam, siess vele. ;*
    xoxo : ~P.S.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hékás, te is rakhatnád az új részt kis anyám! :D Am szivi, neked bármit <3 :) Ja, és kössz az 1. komit! ;D

      Törlés