Oldalak

2013. június 30., vasárnap

2. fejezet: Új barát

Én mindenesetre odamentem a tanárnőhöz, és lefixáltam a Tina-Naomi-Linda-Alex négyest. Azt mondta, hogy majd beküldi hozzánk az 5. lányt, aztán kacsintott. Jesszus, ez elég fura. Na mindegy, közöltem a hírt a többiekkel, és elfoglaltuk a szobát. A kis vendégünk jó sokára jött meg. Egy szőke hajú lány lépett be, lehajtott fejjel. "Szia."-köszöntem neki. "Sziasztok..." Mintha csak Naomi első köszönését hallottam volna. Vagyis hogy azt se hallottam, csak sejtettem. Lesujtóan a többiekre néztem, de csak Linda kapcsolt. "Örülünk, hogy velünk leszel."-és kedvesen mosolygott. Hirtelen felemelte a fejét, és mosolygott de úgy, mintha egy fotózáson lenne. A szemei enyhén duzzadtak voltak. Biztos megríkatták a lányok...Elhatároztam, hogy ő is a kis csapatunk tagja lesz. Kiszemelte az egyetlen üresen maradt ágyat, és lehuppant, közben csak mosolygott. Mi meg csak néztük. Azt hittem, hogy ott nyírom ki Lindát, de rájöttem, hogy lemaradt az összetűzésről, ami nem is baj, de így még nem kerek neki a story. Sokáig ültünk így, míg nem Linda megtörte a csendet. "Mesélj valamit."-mondta a lánynak. Felkapta a fejét. "Milyen illetlen vagyok!"-és csak mosolygott. "Emili vagyok, Párizsból." "Én Tina, Budapestről." "Naomi Jokohamából." "Linda, Norvégiából." "És végül Alexandra, a barátaimnak Alex, Ausztráliából." "Na és most, hogy ilyen szépen sorban bemutatkoztunk, szerintem ismerkedjünk is!"-Linda aztán tudja. Milyen gyorsan elintézte, hogy szóba álljanak egymással!
És igazából egész hétvégén ismerkedtünk, az osztállyal meg csapatmunka néven kellett méréseket végezni nos.. mindenen. A fűszáltól kezdve a folyóig. A szerves anyagokat mikroszkóppal kellett megvizsgálni. Egy szoba volt egy csapat, úgyhogy Emilivel dolgoztunk együtt. Meg kell mondjam, aranyos lány ő is. Jól beosztottuk. Naomi gyűjtögetett, Linda az adatokból levonta a következtetést, Emili figyelt a tisztaságra, én meg Alexszel döglődtem a fűben. Csodás csapatmunka. :D
A fiúkról is megtudtam pár dolgot. Először is, nincs okostojás. Ez nekem fura, de ez van. 3 visszahúzódó srác, Félix, Valér és Baku. Az utolsó kicsit tetszik Naominak, hiszen ő is japán és jellemben is hasonlítanak. Aztán, 5 menő fiú, azok akik a suli előtt röhögtek, Csaba, Erik, Don, Tomi és Shane. És a maradék 4 fiút még nem azonosítottam. Szóval nem tudom hova sorolni őket. Ezek Mathis, Boli, Chris és Svann. Nem biztos, de szerintem Emilinek tetszik Mathis. Most itt mindenkit összehozok mindenkivel. :D Na mindegy.
Aztán az is kiderült, hogy miért pont Emili került ki a hatosból. Azért, mert szembeszállt Alízzal (ő a nagyképű lány) . Mindenfélét mondtak neki, aztán közölték, hogy elkotródhat. Úgy néz ki, ettől még Alex is megbocsátott neki. Most már ő is a baráti körben van...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése