Oldalak

2013. június 30., vasárnap

1. fejezet II.rész

A nagy dumálás közben észre se vettük, hogy megjött az ofő. Nő volt, na de milyen... eléggé olyan volt, mint aki a Walking Deadből (zombi apokalipszises sorozat) jött ki. Nagyon zsémbes és fontoskodó. "Jó reggelt hölgyeim."-jött oda hozzánk-"Kik is maguk? Ó, nem is tudtam, hogy külföldről is jönnek diákok."Na ilyen a tökéletes ofő. "Alexandra, Blake Alexandra." "Igen, meg is van. Hát te?"-mutatott rám a tollával."Szalai Tina." "Ühöm... igen...és te?"-nézett Naomira. "Én..szóval Gavura Naomi." "Rendben, szóval mindhárman a 9.c osztályba járnak. Elvárom a tiszteletet és a jó magatartást. Uff!"-azzal elment. Eléggé hangyásnak tűnik, de lehet, hogy csak feszültség oldás miatt viselkedik így. Alighogy elment, egy újabb lány jött be a suliba. Már messziről integetett nekünk. Értetlenül visszaintegettem. "Ismered őt?"-kérdezte Naomi. "Nem..."-mondtam bugyután. Mikor elénk ért, megállt és közben vigyorgott mint a tejbetök. "Sziasztok!"-mondta még mindig mosolyogva. "Szia!"-köszöntünk egyszerre. "Linda vagyok, és ti?"-kérdezte. Nagyon okos feje van. Olyan... okos na! :D Bemutatkoztunk egymásnak és elgondolkoztam. Valahogy ez a lány is olyan kedves. Itt azon a hatoson kívül mindenki ilyen cuki? És válaszként jött is öt lány, asszem emósok, de ez nem lényeg, hanem az, hogy cigiztek. Amikor meglátták a tanárnőt, eldobták a csikket. Az egyik lány nem tudott magyarul, a többiek fordítottak a tanárnak. Amikor elmentek mellettünk, elengedtek egy "Cső!"-t. Nem biztos, hogy jól láttam, de össze volt vagdosva az arcuk, kezük és a lábuk is. Emósok. De ettől még lehetnek jó fejek. Sőt, a legtöbb ilyen embernek pszichológiai baja van. Kicsit sajnálom őket. "Emberek!"-szólt a tanárnő, de senki se figyelt."Emberek!"Semmi."Akinek nem látom a szemét, azt meg kell hogy öljük. Ez áll a házirendben."Erre mindenki befogta a lepénylesőjét és a tanárra meredt. Amikor elnézett, Naomira pillantottam. Szegény teljesen bepánikolt. "Nyugi, nem gondolta komolyan."-súgtam neki. Láttam, hogy kicsit megkönnyebbült. A nő elmondta, hogy mi lesz, hogy lesz. Valami Ukrán faluba megyünk, a határ mellett. Olyan busszal mentünk, ahol voltak 4-es helyek. Az egyiket honfoglalás szerűen meg is szálltuk. Az úton megtudtam, hogy Alex tanyán nevelkedett, és a szülei csak úgy spontán küldték Magyarországra, hogy járjon koleszba. Linda meg egy norvég faluból költözött a családjával az Alpok lábához és ő akart minél messzebb a családjától koleszba járni. Gondolom nincs jóban a családjával, de erre már inkább nem kérdeztem rá. Naomi meg csak figyelt. Egész úton egy szót se szólt.
Amikor megérkeztünk, kiderült, hogy csak 5 ágyas szobák vannak. Megijedtünk. Tuti lányt kapunk. De az emósok együtt lesznek, viszont a hatosok hatan vannak. Na, vajon kit fognak kitenni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése